Miloš Vymazal: Cvičení 312 Meridián

Autorem je Dr. Zhu Zongxiang. Cvičení se skládá ze tří částí označených (3-1-2). Někteří lidé s chronickým onemocněním zaznamenali zlepšení již po 4 týdnech.

Stručný popis cvičení
3 = symbolizuje tři akupunkturní body. Jedná se o automasáž uvedených akupunkturních bodů.
LI04 Hegu - na ruce
PC06 Neiguan - na zápestí
ST36 Zusanli - pod kolenem

Hegu | LI04 - che-ku, spojené údolí

Hegu | LI04 - che-ku, spojené údolí

Neiguan | PC06 - nej-kuan

Neiguan | PC06 - nej-kuan

Zusanli | ST36 - cu-san-li

Zusanli | ST36 - cu-san-li


1 =  meditační břišní dýchání, prováděné po dobu 5 minut 2x za den
V leže nebo v sedu uvolníme tělo a zaměříme svou mysl na "Dantien" (5 cm pod pupíkem). Pomalu nafukujeme břicho, zadržíme dech na 5 vteřin a vydechneme přičemž se břicho vrátí do normální polohy.

2 = znamená dvě nohy. Jedná se o cvičení dřepů. 5-10x za den

Cvičení 312 Meridián je možné cvičit jednotlivě nebo v celku podle časových možností. Ukázku cvičení najdete v přiložených videích.

Ukázky cvičení



Ing. Miloš Vymazal - www.tcm-cs.com
Příspěvek obsahuje odkaz na soubory ke stažení, které jsou přístupné v placené verzi!
cz
Cvičení 312 Meridián
Cvičení 312 Meridián